ارزش سهام توییتر که رشدی 20 درصدی پیدا کرده بود، تغییر جهت داده و به سمت پایین جدول بورس حرکت کرد.

شایعه ای که سهام توییتر را کاهش داد
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سهام شرکت جک دورسی این روزها دستخوش تغییرات زیادی شده است، گاهی روند رو به رشد می گیرد و گاهی با کاهش ارزش به سمت نزول حرکت می کند. چندی پیش با وجود عدم اعلام مستقیم گوگل، شایعاتی مبنی بر خرید توییتر توسط گوگل، ماکروسافت و سلزفورس در گوش ها شنیده شد، شایعاتی که از قضا برای این سهام دار خوش درخشید و ارزش این کمپانی را در بورس با رشد چشمگیر 20 درصدی روبرو کرد. این خبر در مورد گوگل که تا کنون فاقد شبکه اجتماعی خاصی بوده و با داشتن منابع مالی لازم منطقی به نظر می رسید اما کاربران به تازگی خبری عکس را در مورد این تبادلات شنیدند: گوگل اعلام کرد که تصمیم جدی برای خرید توییتر ندارد و در این مورد پیش قدم نخواهد نشد.

حتی گفته شد که اپل نیز علاقه ای به این خرید ندارد. این خبر، سهام صعود کرده توییتر را تا 10 درصد کاهش داد و باعث شد تا توییتر یک بار دیگر روزهای افت خود را تجربه کند.

حالا باید دید توییتر که به گفته  قبلی خود قرار بود در اواخر ماه اکتبر سال جاری، نتیجه تصمیم در مورد فروش این شبکه اجتماعی را همزمان با ارائه گزارش های مالی خود ارائه دهد چه تصمیمی برای این نزول سهام خواهد کرد و ایا سرانجام کسی خواهان خرید این شبکه اجتماعی خواهد شد یا نه.


انتهای پیام/
برچسب ها: توییتر ، گوگل ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.