بیش از 76 هزار تن محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی خراسان شمالی خریداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی گفت : در نیمه نخست سال جاری توسط شبکه تعاون روستایی ، 76 هزار و 858 تن انواع محصولات کشاورزی به صورت تضمینی و توافقی خریداری شده است .

ایرج ناصری مقدم افزود : از مجموع این میزان خرید از کشاورزان استان ، 47 هزار و 118 تن خرید تضمینی به جز محصول گندم و 29 هزار و 740 تن در قالب توافقی بوده است که ارزش ریالی محصولات خریداری شده بیش از 688 میلیارد ریال بوده است .

وی گفت : جو ، کلزا ، آفتاب گردان ، ذرت ، سبوس ، گوجه فرنگی ، یونجه ، کنسانتره و شیر از جمله محصولات زراعی و پروتئینی بود که شبکه تعاون روستایی استان در سال جاری از بهره برداران استان ، بصورت تضمینی و توافقی خریداری کرده است .

ناصری مقدم به ایجاد 3 غرفه موقت عرضه محصولات کشاورزی در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و افزود : در غرف دائمی و موقت بیش از 3 هزار تن محصول به ارزش 34 میلیارد ریال عرضه شد .

وی خاطر نشان کرد : این شبکه در سال جاری 8 هزار و 400 تن آرد و بیش از 8 میلیون لیتر مواد سوختی در مناطق روستایی استان عرضه کرده است .

گفتنی است : شبکه تعاون روستایی استان در سال جاری نیز 41 هزار و 874 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خراسان شمالی را به صورت تضمینی خریداری کرده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.