رئیس اداره ی دوره اول ابتدایی اداره ی کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همزمان با هفته کودک، مسابقات نقاشی با موضوع محرم در استان برگزار می شود. ‎

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مسعود طغری‌ نگار در جلسه هماهنگی برنامه های ویژه هفته کودک در استان اظهار کرد: این هفته به عنوان یکی از برنامه های مهم در تقویم اجرایی اداره کل آموزش و پرورش ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی به مناسبت هفته کودک توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان پیش بینی شده است،تصریح کرد: سعی داریم با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی، این برنامه ها باکیفیت‌تر از گذشته برگزار شود.

رئیس اداره دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برنامه‎های طراحی و پیش‎بینی شده برای هفته کودک در سال جاری رنگ و بوی عاشورایی خواهد داشت، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‎های مختلف، جلسات قصه‎گویی، شعر از جمله این برنامه‎های پیش‎بینی شده به شمار می‌رود.

طغری نگار با بیان اینکه برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع محرم همزمان با هفته کودک در استان زنجان یکی از برنامه‎های اداره کل آموزش و پرورش استان برای این ایام است، یادآور شد: اجرای برنامه مشترک با سازمان هلال احمر استان با عنوان غنچه‎های هلال در هفته کودک از دیگر برنامه‏‌های این هفته به شمار می‎رود.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.