هفته گذشته رخدادهایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اتفاق افتاد که رییس دانشگاه علوم پزشکی با تشکیل جلسه ای برای اصحاب رسانه به بررسی این موضوع می پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ابتدا با عرض تسلیت تاسوعا وعاشورای حسینی اعلام امیدواری کرد که ارتباط بین خبرنگاران و دانشگاه همچنان پایدار باقی بماند.


کریم در پاسخ خبرنگاران مبنی بر علت استعفایش گفت: استعفایم کاملاشخصی بوده گاهی فردی به این نتیجه می رسد یک سری مشکلات جسمی وروحی و خانوادگی برایش پیش می اید به این نتیجه می رسد که برای سیستم فایده ای نخواهد داشت و کناره گیری اش به نفع خواهد بود تا راه را برای ورود فردی باا توان و انرژی بیشتری باز کند.

وی گفت:بعد از موجی که درخصوص حقوق های نجومی در کشور رخ دادتمام دریافتی های من زیرذره بین رفت و سربلندازآن بیرون امدم.

کریم گفت: استعفای من سرجایش است فقط به دستور شورای سیاست گذاری که سیاست کلان دانشگاه را برعهده دارد و اطاعت از ان ها وظیفه من است مرخصی ام را کنسل کرده ام و به کار برگشته ام اما استعفایم همچنان سرجایش است و منتظر موافقت هستم.

وی گفت: در استانی زندگی می کنیم که بسیاری مانع تراشی برسر راه ایجاد مزاحمت می کنند و ادم بعد از مدتی کم می اورد پس ترجیح می دهم بروم و کار را بدست افراد تازه نفس بدهم تا آن ها ازپس مشکلات بربیایند.

وی گفت:یکی از دغدغه های من پروزه هایی است که روی دست مانده ،تخت و تجهیزات بلاتکلیف و... که عده ای عزم خود را جزم کرده اند که به هردلیلی سنگ برسرراه پروژه های استان بندازند من برای ادامه کارم همکاری میخواهم .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.