نماینده مردم آذربایجانشرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : افکار عمومی راباید از سیطره و نفوذ غول های رسانه ای تحت سلطه صهیونیسم خارج کرد.

تاکیدبردوری جستن افکار عمومی از سیطره غول های رسانه ای صهیونیسمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله میرزا هادی ملکوتی در نشست روشنگری با دانشجویان شهرستان سراب افزود : طبق آیات صریح قرآنی هرگونه دوستی با صهیونیست ها در واقع دشمنی با ملت های مسلمان و نفی دستور الهی مبنی بر دوری از آنهاست.

وی، با اشاره به برملا شدن رابطه سران مرتجع عربی و برخی کشورهای اسلامی با مقام های صهیونیستی، اظهار کرد: حکام آل سعود و دولت قطر در زمان حاضر روابط پنهانی خود با رژیم غاصب اسرائیل را آشکار کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، داعش و گروهایی تکفیری دیگر را نشات گرفته از تفکر صهیونیستی عنوان کرد و افزود: این گروه ها با هدف آسیب رساندن و به انحراف کشاندن بیداری اسلامی شکل گرفته اند و بهترین خدمت را به منافع قدرت های سلطه گر و اسرائیل می کنند.

مدرس درس خارج و فقه حوزه علمیه قم اظهارکرد: کسانی که تا دیروز شعار نه غزه و نه لبنان سر می دادند، باید امروز متوجه اشتباه استراتژیک خود شوند.

وی ،با اشاره به ایثار مدافعان حرم اشاره افزود: اگر رزمندگان اسلام دشمنان قسم خورده خود را در فرامرزهای ایران مشغول نکنند، باید منتظر بروز ناامنی و اغتشاش در خیابان ها و شهرهای کشور بود.

آیت الله ملکوتی ،در مورد مرزبندی های جناحی در کشور گفت: اعتقادی به این مرزبندی ها ندارم و به نوعی این تقسیم بندی ها جناح سازی رسانه ای است و مردم آنجا که پای منافع ملی و دفاع از کیان اسلامی مطرح باشد، فارغ از جناح و حزب در صف واحد و یک صدا و متحد در صحنه حاضر می شوند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار