ساماندهی میدان رودبند که از حادثه خیزترین نقطه ترافیکی شهر دزفول می باشد، الزامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرمانده پلیس راهور دزفول گفت: از ابتدای امسال تاکنون حوادث زیادی در میدان رودبند دزفول بوقوع پیوسته که منجر به کشته شدن 2 نفر از شهروندان و مصدوم شدن چند نفر دیگر شده است.

سرهنگ تورج کردعلیوند با تاکید بر اینکه این میدان باید هرچه سریعتر از این وضعیت خارج و ساماندهی شود بیان داشت: میدان رودبند دزفول به عنوان محل تلاقی در مسیر جاده ساحلی ، شهید آباد ، بلوار 45 متری و پل سوم بارها به عنوان یکی از حادثه خیزترین نقاط ترافیکی شهر دزفول مطرح شده و در شورای ترافیک نیز بررسی شد.

فرمانده پلیس راهور شهرستان دزفول اظهار کرد: در شورای ترافیک احداث زیرگذر در میدان رودبند برای ایمن سازی این میدان طرح شد و مقرر گردید این طرح از سوی مشاور شهرداری بررسی و در صورت تایید نسبت به اجرای آن اقدام شود.

وی همچنین از کاهش 7 درصدی تصادفات و سوانح رانندگی در دزفول نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت:با اجرای برنامه های فرهنگی ،شناسایی نقاط حادثه خیز و ارائه راهکارها از سوی پلیس راهور شاهد کاهش سوانح رانندگی و تصادف در دزفول هستیم که امیدواریم با تداوم این برنامه ها شاهد رسیدن به وضعیت مطلوب باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.