اهواز؛

میدان رودبند، حادثه خیزترین نقطه ترافیکی دزفول

ساماندهی میدان رودبند که از حادثه خیزترین نقطه ترافیکی شهر دزفول می باشد، الزامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرمانده پلیس راهور دزفول گفت: از ابتدای امسال تاکنون حوادث زیادی در میدان رودبند دزفول بوقوع پیوسته که منجر به کشته شدن 2 نفر از شهروندان و مصدوم شدن چند نفر دیگر شده است.

سرهنگ تورج کردعلیوند با تاکید بر اینکه این میدان باید هرچه سریعتر از این وضعیت خارج و ساماندهی شود بیان داشت: میدان رودبند دزفول به عنوان محل تلاقی در مسیر جاده ساحلی ، شهید آباد ، بلوار 45 متری و پل سوم بارها به عنوان یکی از حادثه خیزترین نقاط ترافیکی شهر دزفول مطرح شده و در شورای ترافیک نیز بررسی شد.

فرمانده پلیس راهور شهرستان دزفول اظهار کرد: در شورای ترافیک احداث زیرگذر در میدان رودبند برای ایمن سازی این میدان طرح شد و مقرر گردید این طرح از سوی مشاور شهرداری بررسی و در صورت تایید نسبت به اجرای آن اقدام شود.

وی همچنین از کاهش 7 درصدی تصادفات و سوانح رانندگی در دزفول نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت:با اجرای برنامه های فرهنگی ،شناسایی نقاط حادثه خیز و ارائه راهکارها از سوی پلیس راهور شاهد کاهش سوانح رانندگی و تصادف در دزفول هستیم که امیدواریم با تداوم این برنامه ها شاهد رسیدن به وضعیت مطلوب باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.