رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان آمادگي كامل پليس را در ايام عزاداري اعلام كرد.

عزاداری سیدالشهدا همراه بانظم ترافیکیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حميد معين زاده گفت : پليس راهنمايي و رانندگي استان با بكارگيري تمامي نيروها در سراسر استان و با طرح ريزي طرح هاي ترافيكي براي تامين سهولت در آمد و شد همشهريان عزيز آمادگي كامل داردند.

وي افزود : با هماهنگي هاي به عمل آمده با دستگاه هاي مرتبط ،رانندگان وراکبيني كه قصد ايجاد مزاحمت براي شهروندان در ايام محرم را داشته باشند برخورد جدي تري صورت خواهد پذيرفت و وسيله نقليه آنها توقيف و راننده به مراجع انتظامي وقضايي معرفي خواهند شد.

معين زاده از رانندگان و راکبين محترم خودروها و موتورسيكلت سوراران خواست: هنگام عبور از کنار هيئت هاي عزاداري با سرعت مطمئنه حركت كنند و از زدن بوق ممتد وبي مورد و حرکات نمايشي جدا خودداري نمايند.

وي گفت: موتور سيکلت سواران عزيز سعي كنند نسبت به اجراي مقررات راهور همانند رانندگان خودروها اقدام و موتور سيکلت خود را فقط در محل هاي مخصوص که پليس ومسئولين هيئت ها در نظر گرفته اند،متوقف و از پارک كردن موتورسيکلت در ساير مکانها وسطح معابر جدا خودداري كنند.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان از هيئت هاي عزاداري خواست: حد المقدور از اشغال سطح سواره روها و معابر درون شهر جدا خودداري كنند.

وي در پايان خاطر نشان کرد : ماموران راهنمايي و رانندگي استان با تلاش بي وقفه و همكاري مردم و اعضاي هيئت هاي مذهبي کوشش خواهند کرد با برقراري نظم و امنيت و سهولت در تردد خودروها، برشکوه و عظمت مراسم عزاداري در سراسر استان بيفزايند و مردم با كمترين مشكل ممكنه روبرو شوند
انتهای پیام/ح
برچسب ها: هیئت ، کرمان ، رانندگی ، نظم ، برخورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار