محمدی گفت: برای اعزام تیم دانشجویان به مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد 8 ورزشکار در 8 وزن اعزام می شود و ما از مدعیان این عرصه هستیم.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران تیم کشتی آزاد دانشجویان یک مرحله اردو را پشت سر گذاشته اند مرحله دوم تمرینات فردا بعد از ظهر به پایان می رسد سپس تعطیلات و عزاداری محرم است و پس از آن مرحله سوم تمرینات را از 23 مهرماه شروع می شود و تا 5 آبان ماه زمان اعزام تیم به مسابقات دانشجویان جهان ادامه دارد پس از آن تیم برای رقابت عازم ترکیه شهر کروم می شود.

وی افزود:برای وزن کشی سوم آبان ماه را انتخاب کرده ایم و برای حضور در رقابتها از چهره های شاخص استفاده کرده ایم ، تیم نیز از شرایط جسمی و روحی خوبی برخوردار است.

محمدی در خصوص رقبای سرسخت ورزشکاران ما در تیم کشتی آزاد تاکید کرد: ترکیه به عنوان کشور میزبان ورزشکاران خوبی در این رشته دارد و از رقبای سرسخت ما محسوب می شود در هر صورت امیدوارم ورزشکاران اعزامی عملکرد خوبی داشته باشند اما در مجموع تیم کشتی آزاد دانشجویان هم به عنوان مدعیان در این عرصه به مسابقات حضور می یابند.

 سرمربی تیم کشتی آزاد دانشجویان در خصوص تعداد ورزشکاران اعزامی خاطر نشان کرد: پس از اتمام اردوی پایانی نفرات منتخب برای رقابت مشخص می شوند در مجموع 8 کشتی گیر در 8 وزن 57 کیلو،61 کیلو،65 کیلو،70 کیلو،74 کیلو،86 کیلو،97 کیلو و در سنگین وزن 125 کیلو گرم را اعزام خواهیم کرد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار