استاندار ایلام با تاکید بر توجه جدی بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان گفت: پرداخت تسهیلات به جوانان باید با شتاب بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا مروارید در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با موضوع چگونگی وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان برگزار شد، اعلام کرد: امسال رقم پرداختی بانک ها در بخش تسهیلات ازدواج نسبت به سال گذشته بیشتر شده ولی تعداد افراد متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج نیز زیاد است.

وی گفت : در نیمه اول سال جاری با توجه به ابلاغ میزان تسهیلات ازدواج به بانک های عامل از طریق مرکز، میزان پرداخت ها کمتر است که می طلبد در نیمه دوم سال با تلاش بانک های عامل این میزان بیشتر و روند پرداخت شتاب و رونق بیشتری بگیرد.

وی افزود : برخی بانک ها سرعتی برای پرداخت وام ازدواج به جوانان ندارند که با توجه به نیازمندی جوانان برای آغاز زندگی مشترک نیاز است که این بانک ها در این اقدام شتاب کنند.

مروارید تاکید کرد : اداره امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مکاتبه ای با مدیران بانک های استان انجام دهد و با تهیه لیستی در خصوص چگونگی وضعیت پرداخت تسهیلات بانک ها به جوانان، خواستار تسریع در ابلاغ اعتبار پرداخت تسهیلات به افراد در صف انتظار شود.

استاندار ایلام همچنین خواستار تغییر در نحوه پرداخت تسهیلات بانک ها بر اساس اولویت زمان بندی و تاریخ ازوداج جوانان شد و یادآور شد: نباید هیچ موضوعی باعث تعویق در پرداخت این وام به زوجین شود.









انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، جوانان ، وام ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۵
باسلام ،اینجانب الان حدود پنج ماه از درخواست وام ازدواج می گذرد ولی هنوز از طرف بانک پذیرش نشدم،لطفا راهنمایی کنید