کرمانشاه؛

دستگیری عامل تهدید به هتک حیثیت دختر جوان

رئیس پلیس فتا انتظامی استان از دستگیری عامل هتک حیثیت و تهدید در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی کریمی اظهار داشت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس در فضای مجازی تهدید کرده است که تصاویر خصوصی نوه اشان را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد لذا با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود :ماموران پلیس نوه شاکی را دعوت به راستگویی کردند که وی عنوان کرد با پسری ارتباط داشته وپس از اینکه اعتمادش را جلب کرده تعدادی عکس خصوصی خود را در اختیار وی قرار داده است اما پس از مدتی وی را تهدید کرده که اگر به خواسته هایش تن ندهد علاوه بر بردن آبرو وهتک حیثیت تصاویر خصوصی اش را در فضای مجازی منتشر میکند.

کریمی ادامه داد:با انجام بررسی های فنی وتحقیقات گسترده فردی را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد :متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم خود متعرف و اذعان داشته چون خانواده شاکی با ازدواج وی با دختراشان مخالفت کردند با تحت فشار قرار دادن دختر جوان وی را وادار به ازدواج با خود کند.

کریمی با اشاره به اینکه متهم  پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجعه قضایی شدگفت:کاربران دقت داشته باشند که عکسهای شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.