سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: من بازنشسته نيستم اما خودم نمى خواهم مدير عامل پرسپوليس شوم.

طاهرى: من بازنشسته نيستم/ تمايلى به پست مدير عاملى ندارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، على اكبر طاهرى در پايان بازى تداركاتى پرسپوليس و پارس جنوبى درباره بازنشستگى اش اظهار كرد: در حال حاضر در پرسپوليس كار مى كنم و بازنشسته نيستم. شان رسانه ها اين نيست كه دنبال هر خبرى باشند. اينكه هر روز دنبال حرف و حديث باشند درست نيست. 

وى درباره اينكه واقعا بازنشسته است يا نه، بيان كرد: راست حسينى بازنشسته نيستم اما خودم دوست ندارم كه مدير عامل پرسپوليس شوم . 

طاهرى درباره اينكه مدير عامل نشدن وى همانند اين است كه به رئيس جمهور حكم بدهند اما وى را تنفيذ نكنند، تصريح كرد: اين قياس مع الفارق است. اينكه كسى بازنشسته باشد و سرپرست بماند، حرف درستی نيست. 

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره اينكه اشكال از وزارت ورزش و جوانان است كه حكم وى را نمى دهد، بيان كرد: من دنبال حكم و مدال نيستم و برايم اهمیتی ندارد چرا كه لذتى بالاتر از آن نيست كه هواداران شاد باشند و اين يك دنيا ارزش دارد.من كارم را انجام مى دهم و اساسنامه به من اختياراتى داده است که طبق آن عمل می کنم بهتر است شما اطلاعات خود را در این زمينه بالا ببريد. 

طاهرى درباره دو سال است كه سرپرست باشگاه پرسپوليس است و اين موضوع براى باشگاه پرسپوليس خوب نيست، بيان كرد: در حال حاضر به عنوان فرد اجرايى در خدمت باشگاه پرسپوليس و اهالى فوتبال هستم و مسائل حقوقى را به خوبى دنبال كنيد.

سرپرست پرسپوليس درباره اينكه باشگاه به تعهدات مالى خود در قبال بازيكنان عمل نكرده است ، بيان كرد: قرار نبود قبل از دربى پول به بازيكنان بدهيم. طبق برنامه عمل مى كنيم و پرداختى ها را نيز تاكنون داده ايم . درست است كه مشكلاتى در روند اجرا و در ارتباط با حامى مالى وجود دارد اما در جلسات اين مشكلات را رفع كرديم. همچنين امسال دو الی سه طرح داريم كه براى اجرايى شدن زمان مى برد.ما قصد داريم درآمدزايى كنيم و در اين مسير به كمك صداو سيما و رسانه ها نياز داريم . 


وى درباره وضعيت آنتونى گولچ بيان كرد: اينكه بازيكنى دلش نخواهد به تمرينات بازگردد، اينطور نيست و در هر قرارداد دو طرف به هم متعهد هستند. اكنون كه اين بازيكن بر نگشته از لحاظ حقوقى این مسئله را پيگيرى مى كنيم. 

طاهرى درباره اينكه ضرر و زيانى از اين قرارداد به پرسپوليس مى رسد يا نه، بيان كرد: هر چه در قرارداد باشد انجام مى دهيم. در تمام قرارداد تعهداتى است كه طبق آن عمل مى كنيم. 


سرپرست باشگاه پرسپوليس در پايان درباره اينكه ١٥ مهر آخرين فرصت حضور بازنشسته ها در ادارات دولتى بود، خاطر نشان كرد: بخشنامه اى آمده بود كه البته ١٥ مهر نبود و زودتر از اين روز بود. طبق اين بخشنامه يكسرى از افراد مستثنى بودند و طبق تعاريفى مى توانند همچنان به کار خود ادامه دهند.


انتهاى پيام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار