شنبه شب، در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی، آلمان در خانه میزبان جمهوری چک بود که در پایان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، آلمان از ساعت 22:15 در ورزشگاه فولکس پارک آرنای هامبورگ به مصاف چک رفت که در پایان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

دقیقه 13 آلمان به گل اول دست یافت.پاس عرضی گوتسه درون محوطه و در موقعیتی مناسب به اوزیل رسید و او هم با پاسی دیگر مولر را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه دقیق او دروازه چک را گشود.

سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم مانشافت گل دوم را هم زد.کیمیش پس از حرکتی عرضی توپ را در پشت محوطه جریمه برای شوت کروس مهیا کرد و ضربه زمینی و دقیق کروس گل دوم ژرمن ها را ثبت کرد.

در دقیقه 65 مولر نتیجه را سه بر صفر کرد. ارسال خوب یوناس هکتور از سمت چپ به مولر رسید که او نیز ماهرانه دروازه چک را برای بار سوم باز کرد.

در نهایت آلمان با همین سه گل پیروز مسابقه شد.

در دیگر مسابقات این گروه ، آذربایجان با یک گل مهمانش نروژ را شکست داد و ایرلند شمالی نیز با چهار گل سن مارینو را مغلوب کرد.

پس از پایان دور دوم در گروه C تیم آلمان با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و آذربایجان با همین تعداد امتیاز و به دلیل تفاضل بدتر در رده دو جدول ایستاد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار