شاهرود؛

آموزش کارآفرینی به 300 مددجوی کمیته امداد

این آموزش ها با حضور ۲۷۰ زن و ۳۰ مرد تحت حمایت کمیته امداد در شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان ضمن اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی «سلام به آینده» در شاهرود، اظهار داشت: مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد شاهرود به منظور هم اندیشی برای توسعه اشتغال، با آخرین فنون کارآفرینی، بازاریابی و فروش، آشنا شدند.
سید جواد رضوی تاکید کرد: آموزش‌های کارآفرینی باید در اولویت کلاس های مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از استعداد و خلاقیت های مددجویان تحت حمایت در راستای توسعه فرهنگ کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: برگزاری کلاس های مهارت آموزی مناسب با نیاز بازار کار برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد الزامی است.
رضوی ضمن تاکید بر اینکه آموزش‌های کارآفرینی باید در اولویت کلاس های مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد باشد، افزود: فراگیران آموزش های اشتغال می توانند هر کدام به نوبه خویش، حضور پررنگ تری در بازار و بخش فروش جامعه نسبت به سایر رقبای خویش داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان با اشاره به نقش مهم آموزش‌های کارآفرینی، توانمندسازی اقتصادی مددجویان را اولویت اول حوزه خودکفایی و اشتغال خواند و گفت: لازم است با تیزبینی خاصی، موانع اشتغال را جهت بهبود فضای کسب و کار با مباحث اقتصادی بررسی کرد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر طرح های اشتغال مهمترین عامل تداوم اشتغال است، افزود: اشتغالزایی برای جامعه هدف کمیته امداد که تعداد بی شماری از جمعیت فعال جامعه را تشکیل می دهند می تواند آن ها را به نیروهای مولد تبدیل کند که ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت همراهی کند.

در نشست آموزشی «سلام به آینده»، یک مدرس کارآفرینی و کسب و کار، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را با شیوه های نوین کارآفرینی، بازاریابی و فروش، بازاریابی شبکه ای، ایجاد مشاغل بازار محور و تکنیک های فروش آشنا کرد.

این نشست در راستای اجرای الگوی آموزشی آموزش، تولید، بازاریابی و فروش با حضور ۲۷۰ زن و ۳۰ مرد تحت حمایت در رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال با اولویت زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از ازدواج و تحصیل کرده در سالن شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.