مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از آغاز عملیات احداث ساختمان ستادی اورژانس در ملک شهرخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، دکتر غفور راستین گفت: ساختمان ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان در زمینی به مساحت 800 مترمربع و در چهار طبقه واقع در خیابان مطهری ملک شهر اصفهان ساخته می شود.
وی افزود: استقرار دو پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، مرکز فرماندهی عملیات و ستاد هدایت، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، سالن آموزش و سالن اجتماعات از جمله بخش های پیش بینی شده برای این ساختمان است.
وی خاطرنشان کرد: برای احداث این ساختمان تا مرحله سفت کاری، 25 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که با احتساب ارزش ریالی زمین مجموعه، تاکنون 40 میلیارد ریال هزینه را به خود اختصاص داده و پیش بینی می شود که تا پایان ساخت، 55 میلیارد ریال هزینه را نیاز داشته باشد.
راستین با بیان اینکه پیمانکار متعهد شده ساختمان را ظرف یک سال، تا مرحله سفت کاری شده به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهد، بیان کرد: زمین این ساختمان، از محل اراضی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و 50 درصد از هزینه ساخت آن نیز از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و 50 درصد باقی مانده از محل هزینه های مدیریت حوادث کشور تامین شده است.
ساختمان فعلی اورژانس در بخش ستادی اکنون در دو طبقه، با ساخت قدیمی و کوچک در خیابان نظر شرقی شهراصفهان قرار دارد.
سه واحد کنترل از جمله اتاق فرمان، ستاد هدایت و مرکز فرماندهی عملیات (EOC) به طور همزمان در این مرکز فعال هستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.