مشهد؛

ورود مردم به عرصه سلامت مبين سطح فرهنگي بالاست

معاون دادستان مشهد گفت: حضور فعال مردم و تشکل های مردمی در عرصه سلامت نشان دهنده سطح فرهنگی بالای جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ قاضی محمد بخشی محبی در همايش «صنعت، سلامت و امنيت» گفت: اصولاً به مشاركتهاي مردمي اعتقادي وافر دارم هر جا مردم وارد صحنه شده اند توفيقات دو چندان شده است.

وی گفت: همانطور كه در حوزه ي صنعت حمايتهاي لازم قضايي صورت پذيرفته، در حوزه ي سلامت نيز مردم از همراهي خيران وكار افرينان برخوردارند و لازم است از كارفرمايان و كار آفرينان كه در «شوراهاي مشاركت مردمي بيمارستانها» حضور موثري دارندضمن حمايت تشكر و قدرداني شود.

معاون دادستان مشهد افزود: قانونگذار هم با توجه جدي به نقش سازنده سازمانهاي مردم نهاد به مراجع قضايي تكليف كرده است كه در مسائل بهداشتي شكايتها را از سمن ها پذيرفته و پيگيري کنند و اين مسئله اهميت و جايگاه اثربخش تشكلها را نشان مي دهد كه اميدواريم اين تشكلها و سمنهاي مردمي به وظايف و ظرفيتهاي خود بيشتر آشنا شوند.

قاضی محمد بخشی محبی گفت: توقع اين است با توجه به موقعيت بيمارستان طالقاني وپيگيريهاي مديريت ان مجموعه با تاسیس پایگاهي از سوي نيروي انتظامي در محدوده بیمارستان امنیت بیمارستان افزایش یابد و خدمت رسانی به مردم و بیماران ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.