کسب مهارت های لازم در رشته های تحصیلی دانشجویان در طول دوران تحصیل سبب توانمندی آنان و ورود به بازار کار در آینده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت:کسب مهارت های لازم در رشته های تحصیلی دانشجویان در طول دوران تحصیل سبب توانمندی آنان و ورود به بازار کار در آینده می شود.

داود ناصری امید گفت:یکی از مشکلات موجود جامعه آمار بالای بیکاری در بین جوانان و مخصوصا در بین افراد تحصیل کرده است که بایستی از طریق دستگاه های متولی مورد آسیب شناسی قرار گیرد.

وی عدم تناسب نیاز بازار کار با رشته های تحصیلی دانشجویان را یکی از علت های بیکاری این افراد دانست و گفت:درحال حاضر جامعه بشر به افراد ماهر و توانمند نیاز دارد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

ناصری امید گفت: با توجه به وجود زیرساخت های خوب در مراکز آموزش فنی و حرفه ای این انتظار وجود دارد که دانشگاه ها از این ظرفیت برای توانمند سازی دانشجویان بهره را ببرند.

وی گفت: برنامه ریزی لازم به منظور گذراندن واحد های عملی دانشگاه ها بر اساس رشته های مرتبط با کارگاه های موجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای تأثیر بسیار بالایی در توانمند نمودن دانشجویان دارد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.