سرمربی تیم والیبال آرمان اردکان گفت: لیگ برتر والیبال امسال به دلیل حضور تیم‌های قوی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

عباسعلی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی 3 بر 2 تیم اردکان مقابل پارسه در چارچوب دومین روز تورنمنت رضا ابراهیمی ، گفت: هر چهار تیمی که در این تورنمنت هستند تیم‌های خوبی هستند و این نشان از این دارد که شاهد لیگی سخت و دشوار خواهی بود.

وی ادامه داد: اگر بازیکنان ملی در چند تیم دیگر هم تقسیم می‌شدند که قطعا شرایط بسیار ویژه تر و پیچیده تر می‌شد و این لیگ پویاتر از قبل می‌شد.

میرحسینی در خصوص دیدار با پارسه گفت: بازی پایاپایی بود و هر دو تیم با وجود اینکه بازی دوستانه بود اما با تمام توان مبارزه کردند و در نهایت تیم ما در ست پنجم نمایش بهتری داشت و توانست برنده شود.

سرمربی تیم آرمان اردکان گفت: هرچند در بازی‌های دوستانه برد و باخت اهمیت چندانی ندارد اما کسب پیروزی می‌تواند روحیه تیم‌ها را برای آغاز لیگ افزایش دهد.

میرحسینی درباره هدف گذاری تیم آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال گفت: تیم ما سال گذشته نمایش خوبی داشت و توانست خیلی از تیم های بزرگ را آزار دهد. امسال هم همه تلاش ما این خواهد بود که بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و در گام نخست به حضور در پلی‌آف فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار