تفاهم نامه احیای قدیمی ترین مدرسه جیرفت برای مرکز رشد واحدهای فناوری بین اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، پارک علم و فناوری استان کرمان و آموزش و پرورش جیرفت امضا شد.

احیای قدیمی ترین مدرسه جیرفت برای ایجاد مرکز رشد وفناوریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فرماندار جیرفت در نشست با مدیرکل املاک شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان جیرفت گفت: مرکز رشد واحدهای فناوری جیرفت فاقد ساختمان اداری بود که در راستای طرح سکونتگاه های غیر رسمی مدرسه امیرکبیر جیرفت طی تفاهم نامه ای بازسازی و به ساختمان اداری این مرکز تبدیل می شود.

احمد امینی روش افزود: مرکز رشد واحدهای فناوری جیرفت با فعالیت جهادی در زمینه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان فعالیت های خوبی انجام داده است.

وی گفت: جنوب کرمان ظرفیت خوبی در زمینه فارغ التحصیلان دانشگاهی دارد که باید از این ظرفیت در راستای اعتلای منطقه استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: زمینه مشارکت فارغ التحصیلان را باید در بخش های مختلف فراهم کرد تا با علم خود زمینه ساز پیشرفت منطقه شوند.

مجتبی نور پور مدیرکل املاک شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی کشورگفت: این اولین همکاری بین بخشی در زمینه سکونتگاه های غیر رسمی در جنوب کرمان می باشد که نتیجه آن امضای تفاهم نامه احیای قدیمی ترین مدرسه جیرفت برای مرکز رشد واحدهای فناوری جیرفت است.

وی گفت: با اجرای این طرح شاهد توسعه و آبادانی مناطق فرسوده هستیم لذا در این طرح کارشناسان با توجه به نیاز آن منطقه دستگاه های اجرایی را موظف به ساخت مکان های مورد نیاز منطقه می کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار