معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: بیش از 60 درصد دانشجویان شاغل به تحصیل مقطع دکترا و کارشناسی ارشد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ادوای در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به تنوع رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری با گرایش‌های مختلف، استقبال بسیار خوبی از این رشته‌های موجود این دانشگاه شده است، به‌طوری‌که بیش از 60 درصد در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد و مابقی در مقطع کاردانی و کارشناسی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 7 هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند که از این تعداد بیش از چهار هزار نفر در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.

ادوای از ثبت نام بیش از یک هزار نفر دانشجوی جدید‌الورود در سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی برای تحصیل در این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید شده و با تمهیدات انجام شده و تشکیل ستاد ثبت نام، تلاش شده از کاغذبازی‌های بی‌مورد اطاله ثبت نام جلوگیری شود و همه امور مربوط به ثبت‌نام در محل ستاد در کمترین زمان ممکن انجام شده است.

ادوای گفت: مشاوره ثبت نام، امور نظام وظیفه، امور مالی، خوابگاه دانشجویی و تمام مواردی که به نحوی نیاز به ارائه اطلاعات لازم از سوی دانشجویان جدیدالورود و والدینشان داشتند در محل ستاد مستقر و به سؤالات مختلف مراجعان پاسخ می‌دهند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.