با مشارکت شهرداری مشهد طلاب و روحانیون در ایام محرم به مدارس آموزش‌ و پرورش و مراکز فرهنگی مشهد اعزام شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول امور تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری با بیان این مطلب گفت : موسسه فرهنگی «قول سدید» امسال برای ششمین سال متوالی اقدام به اعزام طلاب و روحانیونی که از سراسر کشور داوطلب حضور در مدارس هستند، می‌کند.

هادی حاجی زاده افزود: در همین راستا حدود 70 نفر از مبلغان و روحانیان داوطلب در ایام دهه اول ماه محرم در بیش از 70 مدرسه مشهد به‌صورت دائمی حضور خواهند داشت و در اقدامی جهادی و داوطلبانه به تبلیغ معارف اسلامی و تبیین قیام عاشورا می‌پردازند.

به گفته‌ی حاجی‌زاده این اقدام جهادی در راستای شناسایی و رفع نیازها و دغدغه‌های نوجوانان و تبلیغ و ترویج معارف اسلامی در نواحی مختلف مدارس مشهد و به‌خصوص مدارس حاشیه شهر صورت می‌گیرد.

او خاطرنشان کرد: این اقدام به‌صورت کاملاً داوطلبانه است و حمایت شهرداری مشهد به‌منظور برگزاری هر چه‌بهتر این برنامه‌ها در مدارس است.

مسئول امور تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری افزود: در هشتمین روز از ماه محرم نیز که منتسب به حضرت علی‌اکبر (ع) و تجلیل از پدران شهدا است، مراسم سربند گذاری بر پیشانی دانش آموزان و نوجوانان نیز به‌صورت نمادین و مفهومی با حضور پدران شهید در مدارس مشهد برپا خواهد شد.

انتهای پیام // ف ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار