رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از نگاه ویژه این سازمان به اعمال سختی کار برای گروهی از معلمان استثنایی خبر داد.

مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساماندهی، تغییر وضعیت معلمان و افزایش حقوق معلمان استثنایی گفت: با توجه به نوع فعالیتی که این معلمان برای دانش آموزان انجام می دهند، مقدمات افزایش حقوق در این سازمان برای آنها فراهم شده است. 
 
وی ادامه داد: البته برای تعیین قطعی این افزایش، شورای حقوق و دستمزد نتیجه نهایی را تعیین و برای عملیاتی کردن به سازمان ابلاغ می کند. 
 
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اظهار داشت: علاوه بر این مساله از دیگر اقداماتی که به آن توجه شده طراحی برنامه جامع رفاهی ویژه معلمان است.

قدمی ادامه داد: بر اساس این برنامه جامع به معلمان در مقاطع اول ابتدایی، معلمان چندپایه، معلمان چندپایه چند معلولیتی و همچنین معلمانی که دانش آموزان اوتیستیک دارند، نگاه ویژه ای می شود. 
 
قدمی افزود: اکنون شرایط برای تمامی معلمان استثنایی یکسان بوده اما در نظر داریم تا سختی کار و شرایط ویژه‌ای برای گروهی از معلمان استثنایی اعمال می شود. 
 
وی یادآور شد: معلمان مذکور باید با توجه به نوع دانش آموزان از فضای کار بهتری بهره‌مند شوند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار