کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هرچند مسئولان فوتبال کشورمان تا حدی نسبت به تغییر زمان دیدار ایران و کره کوتاهی کردند اما متاسفانه این بازی باید طبق تقویم فیفا انجام شود.

علی اصغر مدیرروستا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی، اظهار کرد: تیم ملی ایران از زمان روی کار آمدن کی روش با سبک بازی مشخص که مبتنی بر دفاع و ضد حمله است، به مصاف حریفان می رود که این روش تا حدی هم نتیجه داده است.

وی افزود: هرچند کره جنوبی فوتبال تاکتیکی را در این بازی ارائه می کند اما اگر بتوانیم مانند دیدارهای اخیر در 30 دقیقه ابتدایی بازی دروازه خود را بسته نگه داریم، شانس بالایی برای پیروزی داریم.

مدیرروستا درمورد جنجال های به وجود آمده از سوی کره ای ها قبل از شروع این بازی، تصریح کرد: مسائل حاشیه ای به هیچ وجه نباید تاثیری در عملکرد تیم ملی ایران داشته باشد. کره جنوبی از سبک بازی ایران اطلاعات کامل دارد و به نظرم اگر به موضوع جوسازی حریف نپردازیم، بهتر است.

*مطمئنم تماشاگران حرمت شب عاشورا را نگه می دارند

کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص همزمانی بازی ایران و کره جنوبی با شب عاشورای حسینی، گفت: هرچند اعتقاد دارم مسئولان فوتبال کشورمان درخصوص زمان دیدار با کره جنوبی تا حدی کوتاهی کردند و می توانستند با رایزنی بیشتر از مصادف شدن این بازی مهم با شب عاشورا جلوگیری کنند اما دیدار ایران و کره جنوبی باید طبق تقویم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمان مشخص برگزار شود.

مطمئن باشید تماشاگران هم اهمیت شب عاشورا را درک می کنند و مشکل خاصی به وجود نمی آید چرا که برای مردم اصلا بحث شادی و شعف، حتی در صورت پیروزی تیم ملی در این شب عزیز مطرح نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار