شهروندان می توانند برای انجام کارهای خود، بدون خارج شدن از خانه از طریق ارتباط با سامانه 193 خدمات دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل پست استان سمنان گفت:  شرکت پست استان در بحث خدمات ویژه شهروندی، سامانه جدیدی را راه اندازی کرده است و شهروندان می توانند برای انجام کارهای خود، بدون خارج شدن از خانه از طریق ارتباط با سامانه 193 خدمات دریافت کنند.
شهرام صادر، با بیان اینکه این خدمات شامل خدمات ساختمانی، تعمیراتی، نظافتی، پزشکی، الکترونیکی و رایانه ای است، افزود: بخشی دیگر از خدمات شامل خرید بلیت قطار، هواپیما، اتوبوس و برنامه های مختلف، به صورت الکترونیکی ارائه می شود.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال 95 حدود 6 میلیون فقره مرسولات پستی از پست استان سمنان به نقاط مختلف کشور ارسال شده است، تصریح کرد: این میزان مرسولات ارسالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 18.2 درصد رشد داشته است.
صادر، از ورود یک میلیون و 800 هزار مرسوله پستی از نقاط مختلف کشور به پست استان در سال 95 خبر داد و افزود: در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد 20 درصدی هستیم.
 مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به ثبت روزانه حدود 20 هزار ترافیک ثبتی و غیرثبتی در پست استان سمنان، اظهار داشت: به لحاظ درآمدی در این مدت 18.2 درصد رشد و در بخش ترافیکی 11.2 درصد افزایش داریم.
وی افزود: در بیست و ششمین اجلاسیه جهانی پست که در ترکیه برگزار شد، اولویت کاری بر سه محور تجارت الکترونیک، پست مالی و پست لجستیک و هوشمند قرار گرفته است.
صادر درآمد اداره کل پست استان سمنان را در نیمه نخست امسال 33 میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از خرداد تا شهریور 95 رتبه درآمدی اداره کل پست استان سمنان به رتبه 15 در بین 31 استان رسیده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون درآمد پست استان نسبت به 2 سال گذشته افزایش و میزان زیان کاهش یافته است و می توانیم بگوییم در نقطه سربه سر قرار داریم.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار