جمشیدی: پیگیر پرداخت مطالبات هاشمیان هستیم/ اقدامات قانونی علیه گولج را انجام دادیم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس برای هاشمیان احترام خاصی قائل است و از طریق مذاکرات قصد پرداخت مطالبات او را داریم.

جمشیدی: پیگیر پرداخت مطالبات هاشمیان هستیم/ اقدامات قانونی علیه گولج را انجام دادیمعلی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما قصد مذاکره با هاشمیان را داریم تا راه حلی برای پرداخت مطالبات این بازیکن پیدا کنیم.

وی درباره بی تفاوتی باشگاه پرسپولیس بابت پرداخت طلب وحید هاشمیان بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و ما پیگیر طلب هاشمیان هستیم.حتی یک بار از هاشمیان خواستیم تا برای مذاکره به باشگاه بیاید اما وی در باشگاه حضور نیافت. 

جمشیدی درباره ناراحتی هاشمیان از باشگاه پرسپولیس گفت: هاشمیان بازیکن بزرگی برای پرسپولیس و تیم ملی بود و احترام خاصی برای این بازیکن قائل هستیم.همچنین یک بار به هاشمیان بیان کردم که باشگاه پرسپولیس شرایط مالی خوبی ندارد اما سعی خود را می کنیم تا مطالباتش را پرداخت کنیم.

وی درباره وضعیت گولج تصریح کرد: این بازیکن بدون اجازه باشگاه و سرمربی ایران را ترک کرده است براین اساس اقدامات قانونی علیه وی را انجام دادیم . همچنین طی نامه ای به فیفا اعلام کردیم که حق و حقوق این بازیکن آماده است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: اطلاعی از بدقولی حامی ملی باشگاه ندارم و مسئولان امور مالی پاسخگو این موضوع هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار