بازیکن تیم ملی فوتبال گفت : من از اظهارات بازیکن کره جنوبی ناراحت شدم اما فردا به او ثابت می کنیم صحبت هایش درباره تماشاگران ایرانی اشتباه است.

دژاگه : حضور بهترین تماشاگران در ایران را به کره ای ها ثابت می کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : اشکان دژاگه در نشست خبری قبل از بازی ایران و کره اظهار کرد: بازی های زیادی مقابل کره جنوبی انجام دادیم که جز بازیهای زیبا بوده است. ما می‌دانیم کره تیم خوبی دارد و خیلی از آنها در اروپا بازی می‌کنند اما ما هم پیشرفت کردیم . خدا را شکر در این مدت تمرینات خوبی داشتیم و برای بازی فردا به طور کامل آماده‌ هستیم . امیدوارم در خانه 3 امتیاز را با حمایت تماشاگران بگیریم چون ما به این 3 امتیاز احتیاج داریم و برای ما مهم است. 

وی در مورد انتقادات بازیکن کره‌ای و بی‌احترامی‌هایی که این بازیکن به مردم ایران کرده است، گفت: من هم این مصاحبه را شنیدم و از آن ناراحت شدم. چندین سال با این بازیکن در وولفسبورگ بازی کردم و هیچ وقت مشکلی بین ما نبوده است و حتی دوستان خوبی برای هم بوده‌ایم و چند باری هم با هم بیرون رفته‌ایم و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را گفته اما دیگر نمی‌شود کاری کرد. چون این صحبت‌‌ها مطرح شده است.

دژاگه در پایان خاطر نشان کرد: من هم از این صحبت‌ها ناراحت شدم اما امیدوارم فردا در بازی 3 امتیار بگیریم و نشان دهیم ضمن اینکه ایران تماشاگران خوبی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار