اردبیل؛

تشییع پیکر مطهر شهید ستار احمدی در خلخال

پیکر مطهر شهید ستار احمدی کلستان با حضور معنوی مردم شهیدپرور خلخال در ایام محرم که به این مراسم جلوه خاصی بخشیده بود، تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام عزیزاله عابدی در حاشیه آئین تشییع شهید ستاری با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: پیکر پاک و مطهر شهید ستار احمدی کلستان از رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس با حضور مردم ولایی و حسینی و مسئولان اجرایی خلخال تشییع و به زادگاهش در روستای کلستان از توابع بخش مرکزی منتقل شد.

وی تصریح کرد: پیکر پاک شهید ستار احمدی کلستان توسط گروه عملیات تفحص شناسایی و بعد از انجام آزمایشهای پزشکی و اعلام هویت بعد از گذشت 29 سال به زادگاهش بازگشت و با حضور معنوی مردم شهیدپرور خلخال در ایام محرم که به این مراسم جلوه خاصی بخشیده بود، فضای این شهر را عطرآگین کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی خلخالافزود: شهدا همواره با ادامه دادن راه سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان ثابت کردند که برای زنده نگه داشتن پرچم اسلام همه هستی و جان و مالشان را فدای انقلاب، اسلام و قرآن می‌کنند و پیوسته راه شهدای کربلا و شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادامه دارد و جوانان و آینده سازان کشورمان در سنگرهای حق علیه باطل به مقابله با استکبار می‌پردازند.

عابدی با اشاره به حضور پرشور مردم ولایی خلخال در اجتماع حسینیان این شهر گفت: بی شک حضور چند هزار نفری این مراسم که هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می شود و دستجات و هیئتهای روستاهای نزدیک به خلخال نیز به این مراسم رونق خاصی داده بودند و همه مردم حسینی در زیر یک پرچم و بیرق به عزای امام حسین(ع) و یاران باوفایش به سوگ نشستند، زمینه‌ساز تقویت انسجام و وحدت می‌شود.

وی بیان کرد: حسینیان خلخال در این اجتماع بزرگ با سر دادن شعار "لبیک یا حسین(ع)" و "لبیک یا اباالفضل(ع)" به عظمت و شکوه این برنامه افزودند و در حال حاضر دنیا در غفلت از واقعه عاشورا به سر می‌برد که همواره احیاء امر به معروف و نهی از منکر و نماز اول وقت از مهمترین پیام این حرکت جهادی است که بدون توجه به این پیامها استکبار روز به روز به جنایات و رفتار ددمنشانه خود ادامه می‌دهد و مسلمانان جهان را در سراسر دنیا قتل عام می‌کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی خلخال تصریح کرد: حقیقت معنوی قیام عاشورا باید به دنیا صادر شود و غرب و استکبار بدانند که شعار "هیهات منّا الذله" هنوز هم زنده است و مسلمانان جهان در سراسر دنیا برای از بین بردن استکبار، آمریکا و اسرائیل همواره این شعار را سر خواهند داد و هرگز این شعار و عمل به آن از اذهان مردم مومن و مسلمانان جهان پاک نخواهد شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، تشییع ، پیکر ، مطهر ، شهید ، خلخال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.