استاندار ایلام گفت: 110 واحد تولیدی قابلیت بازگشت به چرخه تولید دارند بنابراین قصد داریم در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی مشکلات آنها را بررسی ‌کنیم.

////////////////محمدرضا مروارید استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره چگونگی عملکرد فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در استان متبوع خود اظهار داشت: در حوزه کشاورزی چندین طرح عمده وجود دارد که براساس آن آبیاری 100 هزار هکتار از اراضی کشاورزی از دیم به آبی تبدیل خواهد شد.
 
وی افزود: در حال حاضر زمینهای آبی استان 70 هزار هکتار است و قرار است طی دوره‌ای سه ساله 100 هزار هکتار به این میزان اضافه شود.
 
مروارید با اشاره به موضوع راه‌سازی در استان ایلام خاطرنشان کرد: در سال 92، 42 کیلومتر آزاد راه در ایلام وجود داشت اما در حال حاضر این میزان 150 کیلومتر است و تا پایان سالجاری میزان آن به 200 کیلومتر خواهد رسید. 

استاندار ایلام با بیان اینکه در بحث صنعت 500 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در ایلام وجود دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال 92 ، 180 واحد تولیدی تعطیل بود اما سال گذشته توانستیم 30 واحد غیرفعال را به چرخه تولید بازگردانیم در حال حاضر هم با بررسی‌های انجام شده مشخص شد 110 واحد تولیدی قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند بنابراین قصد داریم در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی مشکلات آنها را با جدیت بررسی ‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: در شش ماه نخست سالجاری میزان صادرات در استان ایلام 1 میلیارد و 200 میلیون دلار بود که این میزان نسبت به سال گذشته رشد 2 برابری را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
درود بر استاندار مردمی جناب آقای مروارید
آخرین اخبار