ساری،

بندر نوشهر در مسیر توسعه

برج کنترل دریایی نوشهر دهه فجر امسال افتتاح می شود.

بندر نوشهر در مسیر توسعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضوانی مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران از افتتاح برج کنترل بندر نوشهر همزمان با ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این برج کنترل که به شکل کشتی ساخته شده است در شمال کشور بی نظیر است.

وی با بیان اینکه حدود سه ماه پیش، برج کنترل نوشهر از سوی پیمانکار مربوطه به اداره بنادر و دریانوردی مازندران تحویل داده شده است، افزود: سیستم های مخابراتی روی برج و تجهیز این برج کنترل در حال انجام است.

وی گفت: این برج کنترل دارای 43 متر ارتفاع است که به منظور ساخت آن ظرف مدت دو سال گذشته، بالغ بر 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان به تلاش برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه فعالیت های بندری استان مازندران اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه فعالیت های بنادر استان مازندران، در حال حاضر فراخوان دو پروژه سرمایه گذاری در بندر نوشهر اعلام شده است.

رضوانی گفت: یکی از پروژه ها شامل ساخت مخازن سوخت فراورده های نفتی و دیگری نیز پروژه ساخت مخازن روغن خوراکی در محوطه بندر نوشهر است که به زودی برنده های این مناقصه ها مشخص خواهند شد تا با تکمیل مطالعات لازم، عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز شود.

وی ابراز امیدواری کرد:عملیات اجرایی ساخت این مخازن نفتی و روغن خوراکی تا پایان امسال آغاز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.