نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) و گریه بر مصائب سنگین آن حضرت سعادتدنیا و آخرت انسان را تضمین می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین سد محسن سعیدی گلپایگانی اعلام کرد: برپایی مجالس عزا، شرکت در آیین سینه زنی و بیان اهداف قیام عاشورا مهمترین رسالت شیعیان و دلدادگان کوی مظلوم کربلا است.

وی انقلاب اسلامی ایران را مظهر نهضت کربلای معلی و ادامه دهنده مسیر سید، سرور و سالار شهیدان دشت نینوا دانست و تاکید کرد : آمریکا و اسراییل با تزویر و توطئه و بدعهدی در قول و عمل و خوی یزیدی امروز با ایجاد فتنه و قتل عام مردم بی گناه جهان اسلام، راه و اهداف یزیدیان را ادامه می دهند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری افزود : امروز مقام معظم رهبری پرچمدار راه سید الشهدا (ع) و نماد مبارزه و مقابله با جنایتکاران خون ریز زمان است که با حماسه آفرینی ملت کاروان اسلام را به سمت و سوی سربلندی و سعادت هدایت می کنند.

حجت الاسلام سعیدی گلپایگانی معارف عاشورای امام حسین (ع) را باعث طهارت روح دانست و اظهار کرد : شایسته است احاد مردم با اطاعت از مقام عظمای ولایت و حمایت از دولت و مجریان از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام ره و شهیدان و ایثارگران پاسداری کنند.










انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.