ماموران انتظامی شهرهای بابل، رامسر و قائمشهر 7 سارق و زورگیر را دستگیر کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران اعلام کرد ماموران پلیس آگاهی شهرستان رامسر سه متهم به سرقت منزل و از سارقان عنف را شناسایی و دستگیر کردند.

در پی وقوع سرقت به عنف و زورگیری از افراد در سطح شهرستان رامسر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، سه متهم به سرقت به عنف به نام‌های رضا- ل 27 ساله، امین – پ 27 ساله و محمد – پ 37 ساله را شناسایی کردند.


دستگیری سارقان خودرو در بابل

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بابل با توقیف یک دستگاه خودرو سرقتی دو متهم به سرقت را شناسایی و دستگیر کردند.

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بابل در ساعت 20 و10 دقیقه شب گذشته حین انجام ماموریت و گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی در کمربندی جنوبی در حال ساخت در منطقه ارمک به یک دستگاه خودرو سواری پراید با دو سرنشین مظنون شدند.

ماموران با استعلام از مرکز دریافتند این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان آمل است و راننده و سرنشین خودرو سارق خودرو هستند.


دستگیری سارقان مرکبات در قائم‌شهر

ماموران کلانتری 12 شهرستان قائم‌شهر دو سارق محصولات باغی و مرکبات را با چهار فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

در پی وقوع چندین فقره سرقت محصولات باغی در حومه شهرستان قائم‌شهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قائم‌شهر قرار گرفت.

مأموران کلانتری 12 شهرستان قائم شهر شب گذشته حین انجام ماموریت و گشت‌زنی در مناطق آلوده و جرم خیز، به یک دستگاه خودور وانت نیسان که در حال جمع آوری زباله بود، مظنون شه و در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند فردی به نام " ح - غ " را به اتهام سرقت دستگیر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.