هم‌زمان با دهم محرم و روز عاشورا اجتماع بزرگ عزاداران حسینی با حضور دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری در میدان امام خمینی(ره) اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هم‌زمان با دهم محرم‌الحرام و عاشورای حسینی هم‌چون سال‌های گذشته دسته‌‌های عزاداری شهر اصفهان پس از عزاداری در خیابان‌های مختلف شهر با حضور پرشور در میدان امام خمینی(ره) به اقامه عزا پرداخته و اجتماع بزرگ و پرحرارت خود در زنده نگه داشتن قیام عاشورا را به چشم دشمنان اسلام می‌کشانند.

در این مراسم مداحان اهل‌بیت(ع) به نوحه‌سرایی پرداخته و عزاداران حسینی و دل‌سوختگان سرور و سالار شهیدان، در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقامه عزا می‌کنند.

عزاداران اصفهانی نماز ظهر عاشورا را به یاد نماز ظهر امام حسین(ع) در روز عاشورا به جماعت اقامه می‌کنند نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

گفتنی است اجتماع پرشور عزاداران حسینی با شور و حال خاص و به شکل با شکوهی با حضور متمرکز هیئت‌های عزاداری شهر اصفهان همه‌ ساله در روز عاشورا با حضور اقشار مختلف مردم، نهادهای فرهنگی و جمعی از مسئولان شهری و استانی در میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار