فردي كه از طريق اينترنت اقدام به سرقت از حساب يكي از شهروندان نموده و با مبالغ سرقتي كارت شارژ خريداري كرده بود توسط كارشناسان پليس فتا شناسايي و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " جهانگير كريمي" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فرد يا افراد ناشناسي بصورت اينترنتي از حساب وي مبلغ دو ميليون ريال سرقت كردند، موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتاي استان قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با جستجو در فضاي سايبر و انجام بررسي هاي تخصصي سرانجام هويت عامل اصلي سرقت هاي صورت گرفته شناسايي و دستگير شد.

وي با بيان اينكه فرد دستگير شده همكلاسي شاكي بود افزود:متهم پس از مواجه با مدارك و مستندات اين پليس به بزه انتسابي اقرار و عنوان داشت پول هاي سرقتي را صرف خريد كارت شارژ كرده است.

سرهنگ كريمي به شهروندان توصيه كرد :از در اختيار قرار دادن كارت اعتباري خود به افراد غير جداً پرهيز نماييد،رمز دوم كارت بانكي را خودتان فعال نموده و از رمزهاي پيچيده و غيرقابل حدس زدن استفاده نماييد و آن را جايي يادداشت نكنيد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.