مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سعی می کنم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم.

جهانبخش:کی روش به بازیکنان تیم ملی اعتماد به نفس داده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا جهانبخش پس از بازی ایران مقابل کره جنوبی گفت: خیلی خوشحالم که در چنین شب عزیزی با کمک ائمه اطهار و امام  حسین(ع) برنده مسابقه شویم. 

وی افزود:  در هر بازی تلاش می کنم که بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم. دوست داشتم مثمر ثمر باشم و فکر می کنم شرایط کل تیم خیلی خوب بود. خداراشکر می کنم که سه امتیاز بازی را از آن خود کردیم. 

مهاجم تیم ملی درباره مصدومیت خود خاطرنشان کرد: مشکل خاصی نبود اما در آن شرایط دچار گرفتگی شده بودم و خودم خواستم بیرون بیایم و کسی بیاید که عملکرد صددرصدی داشته باشد و مهدی جای من آمد.

وی درباره امتیازات تیم ملی بیان کرد: خداراشکر که تاکنون گلی نخورده ایم و 10 امتیاز گرفته ایم. البته چند بازی مانده و قطعا بازی با سوریه هم سخت است. امیدوارم هرچه زودتر کار صعود به جام جهانی را تمام کنیم.

جهانبخش درباره تاثیر سرمربی تیم خاطرنشان کرد: ایشان تاثیر فراوانی در تیم دارد و اعتماد به نفس زیادی به بچه ها می دهد زمانی می گفتند تیم ملی فقط نتیجه می گیرد اما امروز دیدید که هم خوب بازی کردیم و هم نتیجه گرفتیم. بازی با کره بازی سختی بود و ما موفق شدیم در چنین مسابقه سختی این عملکرد را به جا بگذاریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار