تيمهاي متخصص با خط مشي هاي نوين و افكار جديد در راستاي ريشه يابي، مشكلات و مسائل بخشهاي مختلف راه و شهرسازي تشكيل مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مديركل راه و شهرسازي استان در نشست مشترك با نيروهاي انساني داراي مدرك دكترا و كارشناسان ارشد حوزه هاي مختلف اين اداره كل گفت: فرآيندهاي سازماني، آسيب و چالشهاو سطح بهره وري سيستم اداري اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با استفاده از دانش و تخصص روز اصلاح و بهبود مي يابد.

داريوش نصر تصريح كرد: تيمهاي متخصص با خط مشي هاي نوين و افكار جديد در راستاي ريشه يابي، مسئله يابي، مطالعات علمي و ارائه راه حل براي كل مشكلات و حل مسئله در بخشهاي مختلف راه و شهرسازي تشكيل مي شود.

وي ادامه داد: تيم هاي متخصص متشكل از نيروهاي توانمند و با سطح علمي بالا اداره كل راه و شهرسازي استان در قالب پروژه هاي تحقيقاتي ابتدا به مسئله يابي و طرح موضوعات و مشكلات پرداخته و سپس با بهره گيري از ايده هاي صاحب نظران، مشاركت همگاني و حتي استفاده از پيشنهادات خدمات گيرندگان راهكارهاي عملي مطرح مي كنند.

نصر خاطر نشان كرد: اين تيمهاي كارشناسي زيرمجموعه كميسيون هاي تخصصي اداره كل راه و شهرسازي استان فعاليت كرده و ماحصل فعاليتهاي تحقيقاتي و پژوهشي به شكل طرح جامع و كامل در جلسات تخصصي وزارت راه و شهرسازي مطرح خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با تاكيد براينكه اصلاح رفتارها و استفاده بهينه از منابع و امكانات موجب ارتقاي اثربخشي مي شود، بيان كرد: لازم است براي افزايش بهره وري سيستم اداري علاوه بر ارتقاي قدرت تشخيص افراد، دانش و دستاوردهاي علوم انساني را با حوزه هاي تخصصي راه و شهرسازي عجين كرد.

نصر به اهميت نگرش همه جانبه در بررسي و ريشه يابي مسائل و مشكلات اشاره كرد و پرهيز از روزمرگي، مكتوب سازي ايده و فكرهاي نو و استفاده بهينه از داشته هاي علمي را لازمه موفقيت و پيشرفت دانست.

اين مقام مسئول با بيان اينكه ساختار جديدي در اداره كل راه و شهرسازي استان در حال شكل گيري است، افزود: اين اداره كل يك دستگاه اجرايي كاملا تخصصي و بهره مند از نيروهاي توانمند و سطح علمي بالا در بخش هاي گوناگون راه و شهرسازي فعاليت مي كند.

گفتني است نشست مشترك مديركل راه و شهرسازي استان با متخصصان دكترا و كارشناسان ارشد حوزه هاي مختلف اين اداره كل به صورت دوره اي و مرحله اي برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.