استاندار اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم امسال و یا سال آینده یادواره گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در یک مراسم باشکوه برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: استان اردبیل دارای 3 هزار و 400 شهید والامقام است که تلاش می‌کنیم با ایجاد مقدمات و هماهنگی‌های لازم یادواره‌ای بزرگ برای گرامیداشت 3400 شهید استان اردبیل تا پایان سال و یا سال آینده برگزار کنیم که این یادواره به طور حتم به صورت برنامه ملی تدارک دیده می‌شود تا شهدای استان اردبیل در سطح کشور به مردم معرفی شوند.

وی گفت: در زمان 8 سال دفاع مقدس جوانان کشور جمهوری اسلامی ایران در قالب نیروهای ارتش٬ سپاه و نیروی مردمی با کم‌ترین امکانات در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شده و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بعثی اشغال شود که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و توجه به ارزشها و آرمانهای دفاع مقدس باید همیشه در جامعه پابرجا شود.

خدابخش افزود: در زمان 8 سال دفاع مقدس دشمن با همکاری چندین کشور و با تمام وجود برای براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد و مردم کشور و جوانان استان اردبیل به فرمان امام خود لبیک گفته و جان عزیر خود را برای دفاع از مردم و کشور جمهوری اسلامی ایران نثار کردند.

وی گفت: امیدواریم پخش سراسری یادواره شهید شاخص کشور شهید اسماعیل اعلمی در سال 95 با همکاری صدا و سیما محقق شود چرا که یک برنامه کشوری برای گرامیداشت شهیدان شاخص ورزش کشوری و 184 ورزشکار استان اردبیل تدارک دیده شده است و امیدواریم که با پوشش مناسب رسانه‌ای این مراسم به بهترین نحو انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.