حساس ترین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال طی روزهای جمعه تا یکشنبه بین تیم های پرسپولیس و نفت تهران، استقلال و سیاه جامگان و همچنین تراکتورسازی تبریز و سایپا پی‌گیری می‌شود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حساس ترین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال طی روزهای جمعه تا یکشنبه بین تیم های پرسپولیس و نفت تهران، استقلال و سیاه جامگان و همچنین تراکتورسازی تبریز و سایپا پی‌گیری می‌شود.

*پرسپولیس به دنبال دهمین پیروزی مقابل نفت

دیدار پرسپولیس و نفت تهران یکی از بازی‌های مهم این هفته هست که روز شنبه 95/7/24 از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی شروع می‌شود. دو تیم درسال‌های گذشته حریف سر سختی برای یکدیگر بودند.

.مروری بر بازی‌های گذشته این دو تیم

بازی رفت لیگ پانزدهم با تساوی یک_یک به پایان رسید.

بازی برگشت دو تیم در لیگ 15 هیچ گاه از ذهن هواداران پرسپولیس فراموش‌ نمی‌شود. پرسپولیس که مدت‌ها نباخته بود، در هفته 28 لیگ 15، زمانی که شانس اول قهرمانی بود، به دست شاگردان منصوریان متوقف شد. نفت با گل‌های وحید امیری در دقیقه‌ 83 و مجتبی حق دوست در دقیقه 2+90 دست پرسپولیس را از قهرمانی کوتاه کرد و آه سنگینی را از دل تماشاچیان بیرون کشید.

حساس ترین دیدارهای هفته هشتم از نگاه آمار و ارقام

در لیگ 14 بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید که مرحوم هادی نوروزی گل زیبایی برای پرسپولیس در این مسابقه به یادگار گذاشت. 

بازی برگشت لیگ چهاردهم با نتیجه‌ی 2 بر 1 به نفع نفت تمام شد.

دو تیم تا کنون 18 تقابل با یکدیگر داشتند که 9 برد سهم پرسپولیس، 7 مساوی و 3 برد سهم نفت بوده است.

از لیگ  دهم تاکنون تیم نفت 10 گل به پرسپولیس زده ،اما پرسپولیس در همین مدت 15 گل  وارد دروازه نفت کرده است.

پر گل‌ترین بازی‌های دو تیم در سال‌های اخیر به این شرح است:

بازی‌ برگشت لیگ یازدهم ،پرسپولیس 3نفت 0

 دیدار رفت لیگ دهم، پرسپولیس 3 نفت 1 و همچنین بازی برگشت لیگ دهم  پرسپولیس 5 نفت 1


*سه امتیاز زعفرانی در انتظار علی منصور

 تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه هفته هشتم لیگ برتر شانزدهم به دنبال زدن ششمین گل به تیم سیاه جامگان مشهدی است.

تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد که دومین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند، بر همین اساس روز شنبه 95/7/24 از ساعت 15:30 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد میزبان تیم استقلال تهران است.

بازی رفت دو تیم در لیگ پانزدهم دو بر یک به نفع استقلال تمام شد و در بازی برگشت هم استقلال سه بر یک پیروز میدان بود و حالا استقلال به دنبال 6‌تایی کردن سیاه جامگان است.

حساس ترین دیدارهای هفته هشتم از نگاه آمار و ارقام

*جدال خودرویی موتورهای سنگین و سبک در تهران

در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ شانزدهم دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و سایپا تهران روز شنبه 95/7/24 از ساعت 17 در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

تراکتورسازی تبریز، که 6 سال به سایپا نباخته است، هم اکنون صدرنشین جدول لیگ برتر است و همچنان خواهان کسب امتیاز و از بین نرفتن رکوردش در مقابل سایپا است.

آخرین پیروزی‌های سایپا مقابل تراکتور مربوط می‌شود به بازی رفت لیگ نهم که دو بر یک تراکتور را مغلوب کرد و بازی برگشت همان لیگ که یک بر صفر پیروز شد.

حساس ترین دیدارهای هفته هشتم از نگاه آمار و ارقام

از 14 بازی آخر این دو تیم در لیگ، 6برد سهم تراکتور، 6تساوی و 2برد سهم سایپا بوده است که در این بازی‌ها 19 گل تراکتور و 14 گل سایپا به ثمر رساندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار