سخنگوی وزارت کشور از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در امنیت کامل خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال هم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی تمامی دستگاه‌های مسئول کشور و همراهی مردم، مراسم عزاداری امام حسین (ع) به بهترین شکل خود برگزار شد.


مراسم عزاداری سالار شهیدان در امنیت کامل برگزار شد/ اقدامات مناسبی برای حضور پرشور مردم در اربعین صورت گرفته استسیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در کل کشور گفت: خوشبختانه امسال هم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی تمامی دستگاه‌های مسئول کشور و هوشياری و همراهی مردم، مراسم عزاداری امام حسین (ع) به بهترین شکل خود برگزار شد و هیچ مشکل امنیتی به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش دوبرابری تعداد زوار ایرانی نسبت به سال گذشته بودیم، افزود: در مرزها برای پذیرش زائران مشکل خاصی نداریم و روند بازگشت زائران به کشور از طریق مرزها به خوبی در حال انجام است.

سخنگوی وزارت کشور همچنین با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای مراسم اربعین تصریح کرد: با توجه به اینکه ستاد اربعین حسینی در وزارت کشور امور مربوط به این مهم را رسیدگی می‌کند، از سال گذشته تا کنون اقدامات مناسبی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم انجام داده است.

سامانی در پایان خاطر نشان کرد: بر این اساس امیدواریم امسال هم در اربعین حسینی شاهد حضور امن و پر شور هموطنان در کربلای معلی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار