رئیس آب و فاضلاب شهری مادوان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از500 انشعاب غیرمجاز آب در منطقه مادوان و بلهزار در شهرستان بویراحمد شناسایی شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس اداره آب و فاضلاب شهری مادوان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 500 انشعاب غیرمجاز آب در منطقه مادوان و بلهزار شناسایی شده است گفت: طرح شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب با جدیت در حال اجراست.

محمد زمان پاراد با اشاره به اینکه این طرح تا جمع‌آوری کامل انشعابات غیرمجاز ادامه دارد افزود:در این مسیر نیازمند همکاری شهروندان هستیم.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری مادوان با اشاره به اینکه این اداره تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در مادوان و بلهزار انجام می دهد، ادامه داد: تعدد انشعابات غیرمجاز و فرسوده بودن بخشی از شبکه توزیع باعث ایجاد مشکلاتی در روند خدمات‌رسانی می‌شود.

پاراد در ادامه با اشاره به آب‌گرفتگی بخشی از خیابان اصلی منطقه بلهزار گفت:این آبگرفتگی در اثر تجمع آب‌های سطحی و گرفتگی جداول آبیاری باغات است و هیچ ارتباطی به آب شرب شهری و شکستگی شبکه توزیع آب شرب مادوان و بلهزار ندارد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری مادوان همچنین از شهروندان خواست تا هرگونه شکستگی در شبکه توزیع آب شرب مادوان و بلهزار را در اسرع وقت به شماره 122(اتفاقات آب) گزارش داده تا پیگیری و برطرف شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.