سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است اما ما برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم می رویم.

دایی: ما به دنبال برد  مقابل پرسپولیس هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: ایام سوگواری را به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم. بابت پیروزی تیم ملی و بازی خوبی که مقابل کره انجام داد تبریک می‌گویم. تیم ملی از دو بازی سخت 6 امتیاز گرفت و امیدوارم بدون دغدغه راهی جام جهانی شود.

وی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های لیگ است که تا الان نتایج خوبی کسب کرده است و ما فردا بازی حساسی مقابل این تیم داریم. اما با همه احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم با تمرینات خوبی که کرده‌ایم فردا فقط به فکر گرفتن 3 امتیاز هستیم تا با دست پر از زمین بیرون بیاییم. من به توانایی‌های بچه‌هایم ایمان دارم. باید بگویم که پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و امسال هم 6-7 ملی‌پوش دارد اما ما سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم و با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.   

دایی در مورد تعطیلات لیگ برتر و اینکه آیا این مسئله برای آنها مشکل‌ساز نشده است، بیان کرد : تعطیلات در روند آماده‌سازی تیم‌ها وقفه به وجود می‌آورد. مخصوصا آنهایی که شرایط خوبی دارند و تیم‌‌شان در حال نتیجه‌گیری است اما تیم ملی مهم‌تر از همه چیز است و صعود به جام جهانی آرزوی قلبی ماست. تمرینات‌مان را پیگیری کردیم و بازی دوستانه داشتیم تا تیم را در سطح بالا حفظ کنیم اما بدون شک شرایط بازی با تمرین متفاوت است.

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص مشکلات مالی این باشگاه که حتی بازیکنان قصد داشتند تمرین نکنند، اظهار کرد : ما نمی‌توانیم منکر مشکلات مالی شویم. ما مشکلات زیادی داریم و خیلی از قول‌ و قرارهایی که با بچه‌ها بسته شده بود انجام نشده و اکنون که چند ماه از لیگ می‌گذرد بازیکنانم فقط 20 درصد پول گرفتند و هیچ پولی دیگر به آنها تزریق نشده است. فکر می‌کنم این هم شانس من بوده که در این چند سال در تیم‌هایی کار کنم که مشکلات مالی داشته باشند و به همین دلیل کار فنی ما تحت شعاع بوده است اما امیدوارم که این مشکلات زودتر حل شود.

دایی درباره اینکه اسپانسر کنونی باشگاه نفت در زمان سرمربیگری وی  در پرسپولیس هم حضور داشت و به مشکلات مالی خورده بود، تصریح کرد: من در جریان اسپانسر و کارهای آنها نیستم و نمی‌دانم که قرارداد آنها به چه نحوی بود اما متاسفانه تا الان خیلی از مشکلات وجود دارد که با سعه‌صدر بازیکنان از آن گذشته‌اند. ما خیلی مشکل داشتیم و در حال حاضر هم این مشکلات ادامه دارد اما قرار است بعد از بازی با پرسپولیس بزرگان تیم جلسه‌ای بگذارند و اگر مالکان هم در آن حضور داشته باشند با حضور آنها جلسه برگزار می‌کنیم.

وی در مورد شرایط گروه‌بندی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و اینکه برخی می‌گویند در گروه ساده‌ای قرار داریم بیان کرد: تا کنون  نتایج تیم ملی فوق‌العاده بوده است اما کسب 10 امتیاز از 4 بازی تضمین‌کننده صعود ما نیست. باید بیشتر کار و تلاش کنیم و حریفان را دست کم نگیریم تا چند مسابقه پیش رو را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم نفت تهران در پایان درباره اینکه خلیلی قرار است روی نیمکت بنشیند یا به عنوان آنالیزور فعالیت کند، خاطر نشان کرد : خلیلی آمده کنار ما باشد و به تیم کمک کند.بحث آنالیزور با نشستن روی نیمکت مطرح نبوده است. وی خواسته با شرایط مربیگری آشنا شود.  خلیلی از دوستان قدیمی ما است و به ما کمک می کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار