سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست وسوم مهر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:


4061...0915:اخیرا در سطح شهر خودروهای الکتریکی چینی ام وی ام مشاهده می گردند. جای بسی تاسف است در کشوری که تعداد زیادی مهندس بیکار و نخبه دارد و خودروی الکتریکی طراحی داخلی را دارد ، خودروی الکتریکی چینی وارد کشور می شود ،چرا که اگر از این فرصت برای اشتغال زایی استفاده کنند و از طراحان و تولید کنندگان داخلی حمایت کنند بسیاری از این مهندسین و تکنسین ها و.... سر کار می روند!!! پیگیری کنید.

4434...0912:باسلام ، خواهشمند است به نكات فني فيش برق توجه بفرماييد ، ببينيد از چه راهايي از مردم به بهانه هاي مختلف پول دريافت ميكنند ، اگر ارزش افزوده هست فيلدي به نام ابونمان، پيك فصل، عوارض برق ، چيست ؟؟؟

میخواستم بگم: اینکه آموزش و پرورش قصد داره آزمون برگزار کنه و نیرو جذب کنه خیلی خوبه اما متاسفانه اینقدر توی سایت اصلاحیه زده که همه ی ما گیج شدیم و نمیدونیم کدوم دفترچه راهنما معتبر و کامله.
این حرفِ من تنها نیست، ما بچه های جهاد دانشگاهی اهواز هستیم که متاسفانه هیچکدوممون تا حالا نتونستیم کشف کنیم که کدوم دفترچه راهنما معتبر و کامله.
تقریبا هر روز یه اصلاحیه میزنه.میخواستم از شما خواهش کنم که پیگیری کنید.
با تشکر.معصومه قریشوندی هستم از ایذه.

3450...0911:با سلام لطفا به گرانی بلیط های ترمینال شرق توجه کرده و بررسی بفرمایید و این مشکل گرانی زیاد رو مرتفع بفرمایید_مثلا بلیط ۲۲۰۰۰تومانی  شده۲۶۰۰۰  و این خیلی زیاده_ خواهشا رسیدگی کنید...

5964...0914:با سلام وخسته نباشید
لطفا به دانشگاه آزاد اسلامی در مورد اخذ شهریه چهار میلیونی برای رشته پرستاری رسیدگی شود که شهریه ثابت حدود دو میلیون تومان است...پیگیری کنید.

با عرض سلام لطفا گزارشی درباره معلمان چندپایه( یک معلم باچند کلاس ) کشور که اخیرا آمار کلاسهای چند پایه زیاد شده و تعداد معلم کمتری به کلاسهای چند پایه اختصاص می دهند.بدون اینکه این معلمان از مزایایی برخوردار باشند وهم چنین این دانش آموزان با این که بیشتر در مناطق کم برخوردار تحصیل می کنند مورد ظلم واقع می شوند اگرسری به این روستاها بزنید این واقعیت ها را لمس خواهید کرد. حسن زاده یک معلم دلسوز

2200...0936:من در دوران خدمت مقدس سربازی در نیروی انتظامی(قسمت آشپزخانه) دچار دیکس کمر شدم و الان که تقریبا دو سال از پایان آن دوره میگذرد در طی چند بار پیگیری برای مشکلی که در دوره ی خدمت گریبان گیرم شد اصلا مسئولان انتظامی به مشکلم رسیدگی نمیکنند

با سلام وعرض خسته نباشید
لطفاً در خصوص تاخیر از حد گذشته شرکت رامک خودرو و نارضایتی 6000 نفر متقاضیان ثبت نامی خودروی تیوولی این شرکت گزارشی تهیه بفرمایید که مسئولان محترم نظارتی کنند.
من و مردم بیش از 10 ماه است که مبالغ هنگفتی برای خرید خودرو پرداخت کردیم که متاسفانه شرکت با وعده تحویل ۱۲۰ روزه اقدام به ثبت نام کرده اما در حال حاضر بعد از گذشت ۳۰۰ روز هیچ خبری از خودرو نیست

5091...0937:باسلام و قبولی عزاداریها
احتراما؛  آزمون اموزش وپرورش تنها به این خاطر برگزار می شود که رشته هایی که در بین معلمان حق التدریس و دانشگاه فرهنگیان وجود ندارد فراخوان خواهد شد و در صورت نیاز بر آموزش و پرورش واجب است معلمان حق التدریس را اولویت بندی نماید.پیگیری کنید.

9479...0933:سلام ..آب شرب روستاهای زابل بسیار بده و خیلی ها را تا حالا مسموم  و روانه بیمارستان کرده لطفا مسئولین پیگیری کنند..؟

6416..0911:شرکت شمش انزلی واقع در حسن رود شهرک صنعتی انزلی ..آلودگی این شرکت بحدی هستش که اکوسیستم منطقه را به هم زده هستش و برای اهالی این منطقه خطرناک شده است...پیگیری کنید.

0685..0916:اگر یک دانشگاه وابسته به ایران خودرو و سایر خودروسازهاي داخلی تاسیس شود و بصورت تخصصی و علمی دانشجو مورد نیاز صنایع خودروسازی را تامین کند وصنعت و دانشگاه با هم ترکیب شوند نتیجه بهتر و مطلوبی می گیریم ..گزارشی در این زمینه تهیه کنید

0685...0916:سلام ..گزارشی در مورد طراحی خودرو داخلی و ارتقاء سطح ایمنی و به روز کردن آن تهیه کنید.

1074...0933:با سلام من دانشجوی ارشد هوش مصنوعی آموزش عالی نبی اکرم تبریز هستم، ترم اول ثبت نام کردم و مبلغ 2400000 به عنوان شهریه پرداخت کردم ولی چون کارگری میکردم و هزینه خانواده ام رو میدادم نتونستم ادامه تحصیل بدم وقتی درخواست انصراف دادم گفتن باید 1700000 تومن به عنوان حق انصراف پرداخت کنی وگرنه مدارکت رو نمیدیم حالا گرفتار شدم لطفا پیگیری کنید ../

9886...0912:بیمارستان امیرالمومنین بویین زهرا .. یه سونوگرافی نداره باید بری یا قزوین یا کرج یا تهران
چرا؟؟؟اصلا بیمارستان جمع شه بهتره
امکانات داره فقط نمی دونم چرا دکتر نداره؟؟

4061...0915:اخیرا در سطح شهر خودروهای الکتریکی چینی ام وی ام مشاهده می گردند. جای بسی تاسف است در کشوری که تعداد زیادی مهندس بیکار و نخبه دارد و خودروی الکتریکی طراحی داخلی را دارد ، خودروی الکتریکی چینی وارد کشور می شود ،چرا که اگر از این فرصت برای اشتغال زایی استفاده کنند و از طراحان و تولید کنندگان داخلی حمایت کنند بسیاری از این مهندسین و تکنسین ها و.... سر کار می روند!!! پیگیری کنید.



انتهای پیام//



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
سلام و خسته نباشید

بهتر است از اموزش و پرورش ناحیه 2 قم نیز گزارشی تهیه کنید که چند ماه پیش تعداد زیادی را بدون اطلاع انها به عضویت بیمه تکمیلی در اوردهاند و و حدود چند ماه است که از حقوق انان کسر می نمایند ببیند در شهر های دیگر نیز به همین صورت است
آخرین اخبار