شیراز؛

ناکامی تروریست های تکفیری نتیجه همدلی مردم و مسوولان

امام جمعه شیراز گفت :دستگیری همه عوامل عملیات ناکام تروریستی درفارس نشانگر هوشیاری و همدلی مردم و مسئولان استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده ولی فقیه درفارس درخطبه های نماز با اشاره به تلاش خبیثانه تروریستها برای انفجاردر مجالس عزاداری امام حسین(ع) درتاسوعا و عاشورا گفت: این هوشیاری از فاجعه‌ ای بزرگ و برهم خوردن مراسم عزای اباعبدالله الحسین (ع) جلوگیری کرد.
آیت الله ایمانی با بیان اینکه این موفقیت نتیجه تلاش سربازان گمنام امام زمان و هماهنگی مسئولان سیاسی و امنیتی، نیروی انتظامی سپاه پاسداران ودستگاه قضایی بود افزود: صبح تاسوعا این گروه بیش از 10 نفره ترویستی که قصد انفجار در مراسم عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شیراز و برخی از شهرستان‌های استان را داشتند با هوشیاری مردم و تلاش همه جانبه، شناسایی و دستگیر شدند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: اعضا این گروه تکفیری با 100 کیلوگرم مواد منفجره قصد داشتند در مراسم عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی فاجعه ایجاد کنند که باید مردم بیش از گذشته دقت کنند و حرکت‌های مشکوک را به مسوولان گزارش دهند.
خطیب جمعه شیراز در ادامه با اشاره به تصویب مصوبه‌ای درکنگره آمریکا مبنی برمحکومیت عربستان در حادثه 11 سپتامبر که براساس این مصوبه خانواده قربانیان اجازه شکایت از عربستان در دادگاه های آمریکا برای دریافت غرامت را می یابند افزود: با این وجود آمریکا برای بدست آوردن دل مقامات سعودی حمله موشکی خود به یمن را شروع کرد زیرا با توجه به ارتباط بیش از70 ساله آمریکا و آل سعود همواره آمریکا نیازمند نفت عربستان و عربستان نیازمند حمایت آمریکا است .
آیت الله ایمانی با تاکید بر اینکه تاریخ مصرف آل سعود به پایان رسیده است افزود: به طور قطع باتلاق یمن، عربستان را نابود می کند واین نابودی به زودی رقم می خورد.
امام جمعه شیراز با تسلیت شهادت چهارمین امام شیعیان به تشریح نقش امام سجاد علیه السلام در انتقال و نشر پیام کربلا اشاره کرد و گفت:رساندن پیام شهید از خود شهادت کمتر نیست و گاهی شاید گران تر از شهادت تمام شود و حضرت زین‌العابدین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها به خوبی توانستند پیام مظلومیت امام حسین علیه السلام را نسل به نسل منتقل کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار