امام جمعه قوچان خواستار پیگیری و برخورد مجلس شورای اسلامی با پدیده خطرناک مسئولین دوتابعیتی در کشور شد.

مجلس شورای اسلامی با پدیده خطرناک مسئولین دوتابعیتی برخورد کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام محمدعلی دستجردی با اشاره به خطر حضور مسئولین دوتابعیتی در پست های کلیدی کشور اظهار داشت: جایز نیست که برخی از مسئولین در پست های کلیدی کشور حضور داشته باشند و تابعیت کشورهایی که سابقه دیرینه ای در دشمنی با اسلام و حتی کشورمان را دارند را نیز داشته باشند.
وی با خطرناک خواندن این موضوع برای کشور و ضرورت پیگیری آن، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی می بایست با این پدیده خطرناک برخورد کند و نباید اجازه داد تا برخی از مسئولین دوتابعیتی همت خیلی از مسئولینی که صادقانه و شبانه روز در حال خدمت رسانی به کشور می باشند را زیر سوال ببرند.
رییس شورای فرهنگ عمومی قوچان  با اشاره با جنایات آل سعود در منطقه به ویژه به خاک و آتش کشیدن 700 یمنی در یک مراسم گفت: سقوط آل سعود نزدیک است و حاکمانن عربستان برای نجات خود به هر چیزی چنگ می زند و این رژیم در کشتار شیعیان افغانستان و به رگبار بستن شیعیان نیجریه نیز دست داشته است.
دستجردی با تاکید بر ضرورت عملی کردن منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تصریح کرد: یکی از مطالبات امام امت، توجه خاص و ویژه به فرهنگ و مقابله با ولنگاری فرهنگی در کشور است.
خطیب نماز جمعه قوچان خاطر نشان کرد: باتوجه به برنامه ریزی های دشمن در عرصه فرهنگی، دولتمردان و مردم می بایست بیش از پیش به این موضوع توجه کنند و دچار غفلت نشوند.
وی با تاکید بر ضرورت تولید کالاهای باکیفیت فرهنگی و نظارت بر تولید محصولات فرهنگی یادآور شد: می بایست از تولید و واردات کالاهای فرهنگی مضر جلوگیری شود و فرهنگ به دغدغه اول مردم و مسئولین تبدیل شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی در پایان با اشاره به حضور بسیار خوب مردم قوچان در مراسمات مذهبی و ملی، تاکید کرد: فرهنگ حضور مردم در مراسمات، فرهنگ بسیار خوبی بوده و انسجام و وحدت نقش موثری در پیشرفت  و توسعه هر جامعه دارد.
وی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد خوب شهرداری و پاکبانان قوچان در تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: باتوجه به وحدت موجود، از امروز خناس هایی پیدا می شوند و علیه این وحدت و اتحاد مردم وزوز خواهند کرد که می بایست مردم مراقب این موضوع باشند.
انتهای پیام//ح.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار