مسئول اجرایی طرح ثقلین در استان خراسان گفت : یکی از مهمترین وظایف ما گسترش فرهنگ امیرالمومنین و فرهنگ عظیم نهج البلاغه است که این روزها مظلوم واقع شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ نجفی با تاکید بر لزوم توجه به کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه اظهار داشت: خوشبختانه اخیرا نهضت نهج‌ا‌لبلاغه‌خوانی با هدف ترغیب فعالان فرهنگی به خواندن و استفاده از این کتاب ارزشمند در استان خراسان به راه افتاده و فعالیت‌های خوبی نیز در این زمینه در حال انجام است.

وی گفت : ترویج و تبیین فرهنگ نهج البلاغه در بین مردم و به ویژه فعالان فرهنگی و نیز ترویج فرهنگ مطالعه مفید از دیگر اهداف مهم این دوره است که کتاب شریف نهج‌البلاغه به عنوان منبع مهمی برای مطالعه مفید در نظر گرفته شده است.

مسئول اجرایی طرح ثقلین در استان خراسان گفت:این طرح زیر نظرمقام معظم رهبری اداره می شود وتمام هدایایی که دراین طرح اهدا می شود به صورت خودجوش وتوسط خیرین می باشد.

نجفی خاطرنشان کرد : در این طرح سوالاتی از بین حکمت های نهج البلاغه مطرح ودربین علاقه مندان توزیع می گردد که مرحله دهم طرح ثقلین در شهرستان تربت جام به همت پایگاه معرفتی امام علی (ع) دارالقرآن نورالهدی برگزار خواهد شد.

مسئول اجرایی طرح ثقلین در استان خراسان با اشاره به شرکت بیش از ۵ هزار نفر از علاقه مندان شیعه و اهل سنت تربت جام در نهمین مرحله طرح ثقلین گفت: درمراسم قرعه کشی که همزمان با روز شهادت امام زین العابدین (ع) برگزار شد جوایز بسیار ارزنده ای از جمله کمک هزینه سفر به کربلا معلی به شرکت کنندگان اهدا گردید که امیدواریم با عنایت خداوند وهمکاری مسئولان و همت دارالقران مرکزی تربت جام در دهمین مرحله طرح ثقلین با استقبال بی نظیرمردم مواجه باشیم.

انتهای پیام//م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.