رافائل رامیرز اعلام کرد رژیم صهیونیستی باید به خاطر ارتکاب جنایات جنگی علیه مردم فلسطین مجازات شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، "رافائل رامیرز،" سفیر ونزوئلا در سازمان ملل روز گذشته در نشست غیررسمی شورای امنیت این سازمان اعلام کرد: فهرست بلند بالایی از موارد نقض حقوق بشر انجام شده است که قربانیان آن مردم فلسطین هستند. ما متقاعد شده ایم که اسرائیل جنایات جنگی علیه فلسطینیان انجام داده است که باید بخاطر آنها مجازات شود.

این نشست بر موضوع "آیا شهرک سازی ها در فلسطین مانع صلح هستند؟" متمرکز بود.
رامیرز که در این نشست متعهد شد به اشغالگری های رژیم صهیونیستی پایان دهد، گفت:  تلاش هایی که در این راستا صورت گرفته است یک استاندارد دو گانه و به نفع اسرائیل است.

وی در ادامه افزود: ما هر گونه اقدام خشونت آمیز را رد می کنیم؛ اما از این استدلال برای ایجاد تعادل در خشونت های نامتناسب اسرائیل علیه فلسطینی ها استفاده می کنیم. ما نمی توانیم اجازه دهیم شهرک سازی ها و کشتار مردم فلسطین ادامه داشته باشد. ما معتقدیم زمان آن رسیده است که شورای امنیت اقدامی جدی و منحصر به فرد انجام دهد. ما به اندازه کافی بیانیه در این خصوص صادر کرده ایم.

رامیرز خاطرنشان کرد: زمان آن فرا رسیده است که این مشکل را حل و فصل کنیم. ما نمی توانیم به طور مداوم از مردم فلسطین بخواهیم صبور باشند. شهرک سازی های اسرائیل غیرقانونی است. هر اقدامی که اسرائیل در فلسطین انجام می دهد غیرقانونی است.

این در حالیست که سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی شد اظهارات رافائل رامیرز ریاکارانه و با بخاطر نفرت از اسرائیل مطرح شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار