طبق تحلیل آخرین نقشه کاهش محسوس دما با ورود سامانه بارشی از عصر امروزها و مدلهای هواشناسی از اواخر وقت امروز عبور سامانه ای ناپایدار استان خراسان رضوی را فرا میگیرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ براساس آخرین نقشه ها و مدلهای هواشناسی ، طی 72 ساعت آینده عبور تناوبی امواج ناپایدار از روی استان باعث افزایش ابرناکی و نیز رگبارهای پراکنده در سطح استان خواهد شد.

طی این مدت وزش باد نسبتاً شدید و بویژه در نوار شرقی و نیمه جنوبی وزش باد شدید موقتی همراه با گردو خاک پیش بینی می شود. فردا ( یکشنبه ) خصوصاً در نیمه شمالی از شدت گرما کاسته شده اما از اواخر وقت روز دوشنبه کاهش محسوس دما در استان آغاز خواهد شد.

اداره هواشناسی توصیه کرده گلخانه ها،مرغ داری ها و دامداری ها نسبت به تنظیم دمای محیط، همچنین کشاورزان (خصوصا سیفی کاران) جهت جلوگیری از بروز خسارات احتمالی تمهیدات لازم را به عمل آورند.

گزارش وضع هوا در 24 ساعت گذ شته :

در 24 ساعت گذشته شهرستان قوچان با حداقل دمای 5 درجه سلسیوس خنک ترین و سبزوار با حداکثر دمای 29 درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.

طی این مدت نوسانات دما در شهر مشهد مقدس بین 9 و 24درجه سلسیوس بوده و بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار