ملی پوشان دارت کشورمان که در آخرین اردوی تدارکاتی حضور یافته و برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا – اقیانوسیه آماده می شوند ، دور پایانی تمرینات آماده سازی خود را با جدیت پشت سر می گذارند.

ملی پوشان دارت کشورمان در گرمسار آماده می شوند/ دوشنبه پرواز به اوزاکابه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، این اردوی آماده سازی هم اکنون درشهرستان گرمسار ادامه دارد و فردا شب ( یکشنبه ) به پایان می رسد تا اعضای تیم های ملی آقایان و بانوان ایران برای سفر به اوزاکای ژاپن آماده شوند.

پنج ملی پوش مرد و سه ملی پوش خانم در این اردوی تدارکاتی حضور دارند که زیرنظر مهدی شایسته به عنوان سرمربی و مازیار موسوی و وجیه عربی به عنوان مربی ، تمرینات را طبق برنامه به پیش می برند.

مهدی شایسته سرمربی تیم های ملی دارت کشورمان در خصوص وضعیت ملی پوشان گفت : خوشبختانه تمرینات با جدیت و نظم خاصی به پیش می رود و ملی پوشان از انگیزه و اراده خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: طبق قوانین فدراسیون جهانی دارت ، می توان اسامی نفرات شرکت کننده را شب قبل از بازی هم ارایه داد لذا قصد داریم تمامی نفرات حاضر در اردوی نهایی را به اوزاکا ببریم و از میان پنج ملی پوش آقا ، چهار بازیکن و از میان سه دارت انداز خانم ، دو نفر را به کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه معرفی کنیم .

شایسته با تاکید بر اینکه دارت اندازان کشورمان برای مصاف با رقبای آسیایی آماده هستند ، اضافه کرد : ملی پوشان دوشنبه شب هفته جاری به ژاپن اعزام می شوند و مسابقات روز پنجشنبه 29 مهرماه جاری در شهر اوزاکا آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم های ملی دارت ، اسامی ملی پوشان اعزامی به ژاپن را به این شرح اعلام کرد :

تیم ملی آقایان :
حسین اعرابی و علیرضا ایزدی از اصفهان
شاهین حسینی و منصورمحجلین از فارس
بهروز کاظمی از خراسان رضوی

تیم ملی بانوان :
ساجده احمدی از گلستان
مونا فرهنگ از تهران
ساناز برمشوری از فارس



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار