ماموران يگان امداد پليس شهرستان ساوه دست رد بر رشوده چهار ميليون و 900 هزار ريالی قاچاقچيان مواد مخدر زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛  سرهنگ"مجيد مهرانفر" رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام اين خبر گفت:چندی پيش در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، تيم گشتي پليس يگان امداد شهرستان ساوه در هنگام کنترل محورهاي مواصلاتی اين شهرستان به يک دستگاه موتورسيکلت که حامل مواد مخدر بوده مشکوک شده و آن را متوقف مي نمايد.

وي ياد آور شد:ماموران در بازرسی از راکب موتورسيکلت، مقداری ماده مخدر صنعتی و ترازوی توزين مواد مخدر كشف  کرده كه بلافاصله وی را دستگير و به پليس شهرستان منتقل می کنند.

اين مقام انتظامی افزود:متهم در هنگام انتقال به يگان جهت رهايی از قانون چهار ميليون و 900 هزار ريال به سرگرد "مرتضی محمدی" و ستوان سوم" محمد زنگنه " ماموران پليس يگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه پيشنهاد رشوه می دهند،که اين ماموران وظيفه شناس با صحت عمل خود، ضمن رد رشوه با هماهنگی بازرسي شهرستان،بلافاصله وجه موصوف را صورتجلسه و ضميمه پرونده مي نمايد.

رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بيان اينكه متهم مذکور با تشكيل پرونده و صورتجلسه پيشنهاد رشوه،به مقام قضائی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست؛ هرگونه انتقاد، پيشنهاد و تقدير در راستاي عملكرد پليس را با دفتر نظارت همگاني (197)در ميان بگذارند.

انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، بازرسی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.