معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان اظهار کرد: برای تجهیز این درمانگاه به تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز، در حدود دو میلیارد تومان برآورد قیمت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدرضا صائینی با اشاره به احداث درمانگاه تیپ یک شهر دندی، اظهار کرد: درمانگاه تیپ یک شهر دندی با سفر وزیر بهداشت به دندی و بازدید از محل احداث این درمانگاه با متراژ ۱۱۷۵ مترمربع شروع شده است.

وی ادامه داد: این درمانگاه به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود و امکاناتی نظیر رادیولوژی، آزمایشگاه‌های مجهز و تجهیزاتی که به نظر می‌رسد منطقه دندی نیاز‌مند آن است برای این منطقه فراهم خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان خاطر‌نشان کرد: اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته شده است یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا دو میلیارد تومان است. همچنین برای تجهیز این درمانگاه به تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز، در حدود دو میلیارد تومان برآورد قیمت شده است.

صائینی با اشاره به اینکه مردم دندی انتظارات به حقی از حوزه سلامت دارند، گفت: امیدواریم بتوانیم با احداث این درمانگاه شرایط بهتری را برای شهروندان فراهم کنیم، ضمن اینکه در حال حاضر این منطقه از ۳ پزشک، ۳ ماما‌، پایگاه کنترل بهداشت سلامت و غیره برخوردار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۹۶ مرکز جامع شهری و روستایی در سطح استان در حال فعالیت هستند که ۳۲ واحد خدمتی آن در شهر قرار دارد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.