نایب رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی از تمرکز استعدادیابی این رشته ورزشی در همه استان ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ احمد ضیایی در مجمع انتخابات هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری گفت: فدراسیون والیبال آینده روشنی برای این رشته ورزشی در کشور متصور می باشد و به همین دلیل برنامه خود را بر استعدادیابی در همه استان ها متمرکز کرده است.

وی افزود: پس از موفقیت های والیبال ایران در سطح جهانی و المپیک 2016 ریو، متقاضیان رشته والیبال نسبت به دوره های قبل 10 برابر افزایش یافته است.

نایب رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی با اشاره به تست بیش از 8 هزار نفر برای انتخاب تیم ملی نوجوانان که در نهایت 12 نفر انتخاب شدند اظهار داشت: این امر بیانگر توجه خانواده ها به ورزش والیبال است.

ضیایی با بیان اینکه تیم ملی نوجوانان با تنها یک شکست در مسابقات جهانی، رتبه سوم را به دست آورد ادامه داد: اکنون ایران پیشتوانه لازم برای تیم ملی والیبال بزرگسالان را دارد.

عبدالرحمان قاسمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به استقبال از رشته والیبال در این استان گفت: تا کنون سه هزار نفر در ورزش والیبال استان ساماندهی و بیمه شده اند.

در مجمع انتخابات هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری، علیرضا شجاعی با 16 رأی و برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این هیئت ابقا شد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: والیبال ، ورزشکار ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار